Sunday 29 July 2012

Takdir di Langit Menyimbah ke Bumi jua....

Ingatan terganggu, kabur, samar, lemah, tidak daya, ujian ALLAH...
Bersedia dengan ini, persediaan telah rapi Insyaallah....

Jangan khuatir jika aku melupakanmu, jika aku payah segarkan kenangan itu,
Atau terus lupa kerana awal telah bersedia,
semuanya sudah ku karangkan, semua sudah ku coretkan,
semua telah kubukukan, semua telah ku catitkan.. semua... semua... semua.... dan semua...

Maaf, ampun, menyusun jari jika ada yang terlupa namun aku akan usahakan
semuanya baik-baik sahaja.... Tiada daya aku insan, hamba Allah..... Namun akan ku usahakan..

Biar aku yang terlupa, aku payah menyegarkan namun aku buktikan segala
cerita dan kenangan.... Jangan egkau melupakan dan meluputkan aku dari hidupmu kerna
aku alasannya.... Bagaimana aku dapat hilangkan bukti yang ada padaku...

Ahhhh.. terlalu banyak rungkaiannya.... Biar aku yang lupa ini tapi bukti tidak akan lupus, akan ku
ingati semuanya berdasarkan bukti itu tetapi janganlah kau lupakan aku.. kini....

Takdir di langit telah mula menyimbah bumi, menimpa aku... aku REDHA....

Namun, bagaimana dengan kisah hati..??? Rindu aku padanya...





Teratai Bunga Indah...?? Ya, sangat indah!!