Friday 27 July 2012

PEMERGIANKU-andai ku tiada

Aku sederhana,
Terharu, tersentuh pemergianku ditangisi,
Tak ku sangka... tak ku duga...

Kehidupanku di nyata berseorangan, namun sahabtku di maya menguatkan..
Keluarga berjauhan, namun dekat di hati, sahabat itu jauh di mata jua namun bertapak di hati..
Aku tidak pasti kepulanganku di nanti, lagi tidak pasti kembalikah aku,
aku positif, aku ingin kembali.... kembali.. kembali....

Namun Allah itu Maha Besar, biar yang pakar tidak menyatakan semangat kembali namun aku punya Yang Satu... tiada kuasa lagi besar selain dari Allah SWT...

Aku punya agama, agama ku tidak menyuruh berserah selain usaha, berdoa baru bertawakal..
Aku inginkan keajaiban terjadi namun aku terima apa yang Allah putuskan tukku... DIA Maha Mengetahui rahsia segala rahsia.... Kunfayakun...

Sayang sahabat, cinta hati... sampaikan salam cintaku...... ku tahu dirimu membaca coretanku...
 
                                    Sampaikan Salam Cintaku                                   
Sampaikanlah salam cintaku padanya
Walaupun terluka namunku merindu
Kerana cintaku tiada akhirnya
Walaupun kau telah menghancurkannya

Sampaikanlah salam cintaku padanya
Walaupun sengsara namunku masih sayang
Kerana cintaku mewangi dan harum
Walau tercampak di mana jua

Andaiku tiada, andaiku pejam mata
Biarku abadi, cinta yang setia ini
Biarpun kau jauh, sambutlah salamku
Kerana aku masih menyayangimu
Tidak pernah aku membenci dirimu



Teratai Bunga Indah...?? Ya, sangat indah!!